کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات بادی من به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وبسایت بادی من هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری بادی من و سایر خدمات ارائه شده توسط بادی من به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات بادی من است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بادی من از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بادی من منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک ٬ وزارت بهداشت ٬ سازمان غذا و دارو و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای بادی من تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بادی من اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات بادی من استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به بادی من ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که بادی من به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد بادی من برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه بادی من را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ تنها شمارهای است که بادی من از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند . همچنین شماره تماس ثابت وبسایت ۲۸۴۲۶۴-۰۲۱ و ۰۲۱۴۶۰۸۷۱۱۰ و ۰۲۱۴۶۰۸۷۱۱۲ میباشد ٬ بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بادی من، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بادی من است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info[at]bodyman[dot]ir اطلاع دهید. همچنین این شماره ۹۸۱۰۰۰۱۶۸۸+ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه بادی من را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
بادی من به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
بادی من متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بادی من، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بادی من، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط بادی من جزئی از اموال بادی من محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بادی من است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بادی من محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بادی من و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بادی من است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت بادی من و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای بادی من محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بادی من، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. بادی من محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bodyman.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت بادی من هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.bodyman.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. تنها آدرسهای تلگرام بادی من عبارتند از :
t.me/bodymanteam
t.me/bodyman_ir
و هیچگونه طریق ارتباطی در هیچ شبکه اجتماعی دیگری وجود ندارد .
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. بادی من به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد .
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت بادی من به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. بادی من همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بادی من به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بادی من محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- بادی من مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بادی من محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بادی من، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بادی من محفوظ است. بادی من در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت بادی من میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- در نظر داشته باشید بادی من تنها یکبار موظف به ارسال سفارش به صورت رایگان و یا براساس هزینه ارسال تعیین شده میباشد . در صورتی که سفارش ارسال شود و مشتری به هر دلیل سفارش را دریافت نکند و سفارش برگشت بخورد ؛ کلیه هزینه های ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود .
خسارت در هنگام حمل و نقل و مرجوعی کالا
بادی من همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بادی من تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- طبق قوانین وزارت بهداشت کلیه کالاهای دارویی٬ مکملهای غذایی و خوراکی در صورت تحویل در شرایط سلامت فیزیکی بستهبندی محصول به مشتری امکان مرجوعی ندارد.
- بسته بندی تحویلی توسط مامور پست میبایست توسط مشتری چک شود ٬ پس از اطلاع از سلامت تحویل گرفته شود و در صورتی که مشتری کالا را تحویل گرفته باشد ؛ کلیه عواقب ناشی از آسیب فیزیکی کالا بر عهده مشتری میباشد . مشتری میتواند در صورت عیوب فیزیکی ٬ سفارش را تحویل نگرفته و سفارش برگشت داده شود .
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در هنگام تحویل بسته چک شود و در صورت هرگونه آسیب فیزیکی سفارش تحویل گرفته نشود . عواقب ناشی از تحویل سفارش و امضای فرم تحویل پست بر عهده مشتری میباشد .
- در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط بادی من دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. از جمله ی شرایط نقض باز نمودن پلمپ محصول توسط مشتری میباشد .
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بادی من به اتمام برسد، و بادی من امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
- در صورتی که فردی غیر از شخص سفارش دهنده کالا ، به درخواست سفارش دهنده کالا را تحویل بگیرد . کلیه عواقب بعدی در صورت بروز مشکل بر عهده شخص تحویل گیرنده به درخواست مشتری بوده و بادیمن هیچگونه تعهدی در این مورد نخواهد داشت.
استرداد وجه
پس از تائید مدیریت مبنی بر هرگونه استرداد وجه ناشی از خسارت و یا برگشت کالا، از طریق واتساپ ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ اطلاعات بانکی مشتری دریافت میشود و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت مبلغ مذکور به حساب مشتری بازگشت داده میشود.
نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت بادی من ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سایتها تحت کنترل بادی من نیستند و سایت بادی من هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایتها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این سایتها باشد ندارد. سایت بادی من این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایتهایى که در آگهیها یا صفحههای سایت بادی من لینک میشوند را افرادی خارج از بادی من اداره میکنند، بنابراین سایت بادی من نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای لینک شده در سایت بادی من باشد، خود برعهده خواهید داشت.
کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بادی من هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی بادی من درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
۳- حداقل ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.
مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمیشوند:
- قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
- کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
- استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
- بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است، لذا کاربرانی که نمیتوانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به ۸۰۰ برسانند، باید در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت امکان تایید نقد کمتر از ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.
۴- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
۵- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۶- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
۷- جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
۸- با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.
۹- تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
۱۰- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود.
۱۱- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.
۱۲- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
۱۳- کاربران سایت میتوانند برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده نمایند، لذا کاربران به هیچ وجه نباید در بخش نظرات مبلغ "قیمت" را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند.
۱۴- از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۵- "نام کاربری" ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
۱۶- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایتهای دیگر خودداری نمایند.
۱۷- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
۱۸- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش بادی من را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
۱۹- کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
۲۰- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
۲۱- لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
۲۲- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
۲۳- کاربران در نظر داشته باشند که بادی من، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند اما سایر ویرایشهایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام میشود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و بادی من مسئولیتی ایجاد نمیکند.
محتوا
بادی من نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است بادی من تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط بادی من دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت بادی من هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت بادی من تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت بادی من ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت بادی من شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت بادی من تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در بادی من مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در بادی من قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، بادی من نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، بادی من موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، بادی من تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، بادی بن تعلق نمیگیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
فسخ خدمات
به منظور کنسل نمودن هرگونه سفارش مشتری موظف است ظرف مدت ۳ ساعت این موضوع را به واحد پشتیبانی به صورت تلفنی اطلاع دهد. بدیهی است پس از گذشت این زمان و در صورت ارسال کالا کلیه هزینههای رفت و برگشت و بسته بندی و بیمه از مبلغ صورتحساب کسر میگردد و در صورت رزرو برنامه تمرینی به دلیل تسویه با مربی امکان استرداد وجه وجود نخواهد داشت و صرفا برنامه آماده سازی و ارسال میگردد.
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش بادیمن شامل مشاوره تخصصی رایگان مصرف مکمل میشود.
نمایندگی
بادی من در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بادی من اطلاع دهید.
ثبت شکایت
به منظور ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت میتوانید از طریق درگاههای ارتباطی صفحه تماس، با ما در ارتباط باشید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بادی من هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
بادی من خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.