اخبار بدنسازی و فیتنس

اتصال مجدد اینترنت در برخی استان های ایران

سخنگوی دولت ٬ آقای ربیعی در ارتباط با قطع شدن اینترنت اعلام کرد : این احتمال وجود دارد ٬ اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی ندارند ، وصل شود.

سخنگوی دولت در رابطه به قطع شدن سراسری اینترنت ادعا کرد تا یکی دو روز آینده اینترنت استان‌هایی که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد . قطعی و اختلال گسترده در اینترنت کشور که از شنبه شب و با تصمیم شورای عالی امنیت آغاز شده بود همچنان ادامه دارد . در حال حاضر اینترنت ملی فعال است و دسترسی به برخی از سایت‌های داخلی امکان‌پذیر است. به‌گفته‌ی برخی از رسانه‌ها قرار بود اینترنت تا کمتر از ۲۴ ساعت بعد از قطع سراسری، مجدد متصل شود اما با گذشت این زمان تغییری حاضل نشده است و همچنان امکان دسترسی به وب‌سایت‌های خارجی وجود ندارد. سخنگوی دولت در ارتباط با قطع سراسری اینترنت گفت:

وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود، اما وقتی سنگ در خیابان‌ها خالی می‌شد و از طریق اینترنت اطلاع‌رسانی می‌کردند شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک‌ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.

تا یکی دو روز آینده ان‌شاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

بادی من در طول مدت قطعی اینترنت و در نتیجه فعالیت بر بستر اینترانت در تلاش بوده و هست تا خللی در سرویس دهی به مشتریان گرامی وجود نداشته باشد . امید است قطعی اینترنت کشور به صورت کامل رفع گردد تا بتوانیم هرچه بهتر در خدمت شما باشیم .

بروزرسانی

به گزارش دیجیاتو با گذشت پنج روز از محدودیت‌های گسترده در پهنای باند کشور ، اولین نشانه‌ها از باز شدن این محدودیت‌ها برای برخی کسب و کارها مشاهده شد .

هرچند هنوز برخی از مهمترین مبادی کسب و کارهای اینترنتی کشور یعنی موتور جستجوی گوگل تا لحظه تنظیم این خبر بسته است و بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود دست کم روزی نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان به این کسب و کارها در مجموع لطمه خورده باشد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آزادسازی اینترنت در حوزه‌ها و استان‌هایی که تضادی با امنیت عمومی نداشته باشند، از ساعات پایانی امروز شروع می‌شود.

در پی نا آرامی‌هایی که ابتدای هفته جاری بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و سپس قطع شد. فیلترشکن‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم در دسترس نبودند ولی سخنگوی دولت ، علی ربیعی ، و وزیر ارتباطات ، محمد جواد آذری جهرمی خبر از پیگیری برای رفع این محدودیت‌ها داده‌ بودند که گویا به نتیجه نسبی تا این لحظه رسیده است.

در بروزرسانی‌ های آینده جزئیات بیشتری از این گشایش در مهمترین شریان اطلاعاتی کشور ارائه خواهیم داد . آیا اینترنت شما وصل شده است ؟

 

وزیر ارتباطات به‌صورت ویدئویی از مردم عذرخواهی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *