خانه » فروشگاه » برندها » برندهای مکمل کمک درمانی » آرین سلامت سینا » پاورفیت هولیستیکا | HOLISTICA POWERFIT
کلستروم ۴۰۰ برسام فارمد
کلستروم برسام فارمد | BARSAM PHARMED Colostrum Original price was: 180,000تومان.Current price is: 162,000تومان.
بازگشت به محصولات
کافئین ۲۰۰ یوروویتال
کافئین ۲۰۰ یورو ویتال | EuRho VITAL Koffein 200 Original price was: 176,600تومان.Current price is: 167,000تومان.

پاورفیت هولیستیکا | HOLISTICA POWERFIT

۳۲ عدد
قیمت کالا:

197,000تومان

تقویت قوای جسمانی، فیزیکی در تمامی افراد (ورزشکاران، دوران بیماری، سالمندان)

بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن (پیشگیری و بهبود آنفلوانزا، تبخال، زگیل)

کاملا طبیعی و تهیه شده از منبع عصاره کامل قارچ شیتاکه

درمان کمکی در مبتلایان به زگیل تناسلی

8 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۱ میلیون تومان

در صورتی که جمع صورت حساب شما بالای ۱ میلیون تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

اسنپ باکس

ویژه شهر تهران

تضمین قیمت محصولات

بروزرسانی لحظه‌ای موجودی

هدایای ویژه

براساس مبلغ خرید

تضمین سلامت و اصالت

بیش از ۷ سال سابقه رسمی

ارسال سریع سفارشات

سراسر کشور با پست پیشتاز

توضیحات

کپسول پاورفیت از برند هولیستیکا با هدف تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قوای جسمانی طراحی شده است. این محصول حاوی عصاره قارچ شیتاکه است، این قارچ دارای خواص تقویت کننده و نیروبخش طبیعی می باشد. مواد تشکیل دهنده عصاره قارچ شیتاکه شامل AHCC، پروتئین، بتاگلوکان‌ها، ویتامین‌ها و املاح طبیعی است. عصاره قارچ شیتاکه با تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش تولید سلول‌های ایمنی، به پیشگیری از بیماری‌ ها کمک میکند. AHCC نیز با افزایش فعالیت سلول‌های کشنده طبیعی (NK) و تقویت پاسخ ایمنی بدن، موجب بهبود عملکرد سیستم ایمنی خواهد شد. مصرف این قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن بسیار معمول است. پروتئین‌ها و بتاگلوکان‌ها نیز با افزایش انرژی و تقویت عضلات، به بهبود قوای جسمانی و فیزیکی می پردازد. مصرف کپسول پاورفیت علاوه بر بهبود سطح انرژی میتواند در درمان زگیل تناسلی نیز موثر باشد.

پاورفیت محصول کشور فرانسه میباشد. یک فرآورده از منبع کاملا طبیعی که فاقد هرگونه طعم دهنده، مواد نگهدارنده و صنعتی میباشد. قارچ شیتاکه ماده اصلی تشکیل دهنده مکمل پاورفیت شامل تمام آمینو اسید های ضروری بدن و تعدادی از مشتقات اسیدهای آمینه مانند هیدروکسی پرولین و هیدروکسی لیزین را میباشد. بعلاوه، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، بتاگلوکان های مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ به عنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. قارچ شی تا- که هر ۸ قند ضروری مورد نیاز بدن را در ساختار آلفا گلوکان داراست، و بتاگلوکان های آن نقش های بسیار مهمی درحفظ سلامتی، بویژه تقویت و تعدیل سیستم ایمنی و سلامت قلب و عروق دارند. بتاگلوکان ها توانایی از بین بردن عوامل بیماری زا را در ماکروفاژها و توانایی تشخیص گلبول های سفید T4 را در افتراق سلول های خودی و بیگانه افزایش می دهند. بعلاوه، این قارچ محتوی ویتامین های طبیعی B کمپلکس مانند ریبوفلاوین، نیاسین، بیوتین، ویتامین D و همچنین املاح پتاسیم، فسفر، آهن، سلنیم، روی، مس، سیلیسیم، کلسیم، منیزیم و گوگرد است که به همراه سایر مواد مغذی این قارچ، سبب افزایش نیروی جسمانی و فیزیکی در مصرف کننده می شوند. آهن موجود در این قارچ دارای درجه جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند.

خواص مصرف قارچ شیتاکه چیست؟

قارچ شیتاکه برای تقویت سیستم ایمنی، HIV/AIDS، کاهش سطح کلسترول خون سخت شدن شریان‌ها، دیابت، اگزما، سرماخوردگی و آنفولانزا، معالجه سرطان پروستات یا سرطان پستان و به عنوان یک عامل ضد پیری استفاده می‌شود. همچنین برای هپاتیت B، تبخال، فشار خون بالا و درد معده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قارچ شیتاکه حاوی مواد شیمیایی است که ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند.

این ماده همچنین حاوی مقادیر بسیار کمی از یک ماده شیمیایی است که به نظر می‌رسد از بزرگ شدن تومورها جلوگیری می‌کند. این ماده شیمیایی همچنین ممکن است سیستم ایمنی بدن را هم تحریک کند. همچنین لازم به ذکر است که قارچ شیتاکه دارای خواص ضد ویروسی و ضد قارچی بسیار قوی است که با تقویت سیستم ایمنی خطر ابتلا به سرطان را به شدت کم می‌کند؛ یک مطاله گسترده نشان می‌دهد که مصرف عصاره و مکمل قارچ شیتاکه به مدت شش ماه، زگیل تناسلی ناشی از HPV را درمان کرده و خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را کم می‌کند.

  • مهم ترین موارد مصرف قارچ شیتاکه
  • کاهش کلسترول خون
  • ازبین برنده زگیل تناسلی
  • افزایش و بهبود قوای جسمی
  • کاهش طول دوره بیماری و نقاهت
  • تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن
  • جلوگیری از احساس خستگی زودرس
  • کاهش ابتلا به تب خال مزمن و آفت دهان و همچنین بهبود سریع تر آنها

آهن موجود در این قارچ دارای درجه جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی‌اکسیدانی این قارچ شده‌اند. ماده اریتادنین موجود در قارچ شیتاکه سبب کاهش سطح کلسترول خون می‌شود. در سال‌های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی، ضد قارچی و ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش‌ها خواص مفید این قارچ را تائید می‌کند.

اثرات پاورفیت در بهبود پوکی استخوان

مقادیر بالای مواد معدنی از جمله کلسیم و مس موجود در قارچ شیتاکه به تقویت استخوان ها کمک کرده و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می‌دهد.

اثرات پاورفیت در افزایش انرژی بدن

این قارچ مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B3، اسید پانتوتنیک و مس دارد. گویا است که این موارد باعث افزایش احساس شادابی و انرژی بدن می‌شوند.

اثرات پاورفیت در تنظیم فشار خون

درتحقیقات جامع که در ژاپن انجام شده است که با توجه به مقادیر بالای آنزیم اریتادنین باعث کاهش انقباض عروق خونی، فشار خون بالا را درمان می‌کند.

اثرات پاورفیت در جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

تحقیقات سال ۲۰۱۳ نشان داده است که قارچ شیتاکه به دلیل خواص ضد باکتری قوی که دارد مانع از رشد باکتری استرپتوکوک موتانس که عامل پوسیدگی دندان است؛ می شود و خطر ابتلا به پوسیدگی دندان را کاهش می‌دهد.

ترکیبات بتاگلوکان در پاورفیت

بتاگلوکان‌ها ترکیبات مغذی از گروه کربوهیدرات‌ها هستند که توسط آنزیم‌های دستگاه گوارش ما هضم نشده و به قندهای ساده تجزیه نمی‌شوند، ولی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت به ویژه تقویت و تعدیل سیستم ایمنی و سلامت قلب و عروق دارند. این ترکیبات توانایی ماکروفاژها را برای بیگانه خواری و قابلیت لنفوسیت‌های T4 را در تشخیص سلول‌های خودی از بیگانه افزایش می‌دهند. بتاگلوکان می‌تواند کلسترول خون را با عدم جذب آن در معده و روده در هنگام مصرف خوراکی کاهش دهد. در صورت مصرف می توان سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت های موجود تحریک کرد.

روش استفاده از کپسول پاورفیت هولیستیکا

پس از مشورت با پزشک، روزانه ۱ الی ۲ عدد کپسول در بزرگسالان استفاده شود.

هشدار:

  • ممکن است تصویر مورد استفاده از محصول در وبسایت٬ در برخی جزئیات متفاوت از محصول ارسالی باشد. علت این موضوع ایجاد تغییرات جزئی در بسته بندی محصول تولید شده توسط کمپانی تولید کننده در هر سری ساخت جدید به منظور جلوگیری از تقلب و کپی کاری افراد سودجو و متقلب میباشد و در وبسایت مرجع هر برند این موضوع قابل پیگیری است. وبسایت کمپانی تولید کننده هر محصول در قسمت توضیحات تکمیلی معرفی شده است. تلاش میشود تا حد امکان آخرین عکس هر محصول بروزرسانی شود.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.

شرایط نگهداری:

  • دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
توضیحات تکمیلی
وزن نامعلوم
تولید و بسته بندی در

شرکت آرین سلامت سینا

صاحب پروانه

آرین سلامت سینا

سایت کمپانی سازنده

www.ariansalamat.com

تحت لیسانس

HOLISTICA

کشور مبدا برند

فرانسه

سایت مبدا برند

holistica.fr

مدت انقضا

۲۴ ماه

پروانه ساخت

دارای کد آی آر سی وزارت بهداشت و لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو

تعداد

۳۲ عدد

نوع محصول

کپسول

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورفیت هولیستیکا | HOLISTICA POWERFIT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

مکس بی سی دبل اِی مکس ماسل | MAXMUSCLE MAX BCAA

Original price was: 650,900تومان.Current price is: 549,000تومان.
-20%
آمینو مکس ماسل
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

آمینو مکس ماسل | MAXMUSCLE AMINO MAX

Original price was: 710,000تومان.Current price is: 569,000تومان.
-13%
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

سی ال ای مکس ماسل | MAXMUSCLE CLA

Original price was: 688,400تومان.Current price is: 599,000تومان.