تغذیه ورزشی, حرکت شناسی بدنسازی

علت عدم وزن گیری مورد انتظار پس از مصرف گینر

به منظور حجیم شدن یک شخص ۶۰ کیلویی یا عضلانی شدن یک شخص ۱۲۰ کیلویی با یک دنیا توده چربی اراده و پشتکار از هر مسئله ای مهمتر است.عده ی معدودی پس از خرید مکمل های اصلی و درجه یک نتیجه ی لازم را کسب نمیکنند ٬ البته نتیجه ی مورد توقع خود را کسب نمیکنند ! توقع این دوستان از مصرف مکمل بدنسازی ورزشی یک شبه حجیم شدن است .

البته این یک اصطلاح است و این دوستان انتظار دارند در یک دوره مصرف مکمل برای مثال گینر ۷ تا ۱۰ کیلوگرم وزن گیری داشته باشند . خوب اگر چنین باشد دوست عزیزمان با مصرف سه دوره گینر بیش از ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم وزن گیری مینماید و راهی مسابقات جهانی مستر المپیا میشود !! توجه داشته باشید که چندین سال در کشورمان توسط سودجویان دروغ شنیده ایم و این دروغ ها به یک باور تبدیل شده است . مکمل بدنسازی ورزشی و تغذیه ای معجزه نمیکند . این محصولات شما را در مسیر درست و در مسیر پیشرفت نگه میدارد ٬ آنهم در شرایطی که شما ورزشکار عزیز تحت برنامه تغذیه ای و برنامه ی تمرینی اصولی و علمی در حال تمرین باشید و تحت نظر یک تیم مجرب و متخصص و به صورت مرتب تمامی فعالیتهای شما مورد بررسی قرار گیرید . مسیر حجیم شدن و عضلانی شدن ٬ چربی سوزی و…بسته به انتظاری که از بدن خود دارید در کنار برنامه تمرینی ٬ غذایی ٬ مکمل وابستگی شدیدی به ژنتیک فردی شما دارد . در پایان این بدن شماست که حد و مرز ها را تعیین میکند . صبر اراده و پشتکار میتواند بر تمام این موضوعات و حتی ژنتیک چیره شود .

به منظور مشاهده تغییرات بدنی حداقل ۳ تا ۶ ماه زمان مورد نیاز است و برای مثال فردی با ۶۰ کیلوگرم وزن در اولین دوره مصرف ممکن است ۵ کیلوگرم وزن بگیرد . اما در دوره های آتی مصرف گینر از وزن گیری کاسته میشود و حتی کیفیت وزن گیری نیز به مراتب بی کیفیت تر و همراه با توده چربی بیشتری خواهد بود . اینجاست که مصرف گینر برای این فرد دیگر کارایی لازم را از خود نشان نمیدهد و در اینجاست که وجود یک فرد متخصص و مشاور به منظور طراحی سیستم مصرف مکملی غذایی و…ضروری است . به همین دلیل است که در رده قهرمانی افزایش ۱ کیلوگرم عضله بیشتر ٬ نیازمند چندین ماه تمرین تغذیه و… میباشد . بخش مشاوره بادی من به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به همین شبهات و سوالات به صورت علمی و واضح است . پس لطفا در صوت تمایل به کسب اطلاعات علمی مفید حتما از مشاوره و پشتیبانی بادی من استفاده نمائید . همچنین میتوانید با عضویت در تیم بادی من تحت نظر این مجموعه باشید و برنامه تمرینی غذایی مکمل و…به صورت کامل توسط مربیان و متخصصان مجرب این مجموعه برای شما عزیزان طراحی و تنظیم شود .

تهیه و تنظیم مطلب توسط تیم تولید محتوای بادی‌من، استفاده از مطالب بدون ذکر منبع ( بادی‌من ) و به منظور مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهی در مورد “علت عدم وزن گیری مورد انتظار پس از مصرف گینر

  1. Avatar محمد گفت:

    سلام آیا پس از قطع مصرف گینر دوباره به وزن سابقمون برمیگردیم یا وزنمون ثابت میمونه

  2. Avatar محمدرضاعبادی گفت:

    سلام ببخشید به نظر شما برای وزن گیری کربو خالص بهتره یا گینر ؟بعد کدوم مارک بهتره از هردو ؟من وزنم ۵۳قدم ۱۷۸و سه سال قبلا کار کردم و سه ماهم الان بدنم خطی هست ولی لاغر

    1. Avatar bodyman گفت:

      سلام میتونید با بخش مشاوره بادی من به صورت رایگان در ارتباط باشین

    2. Avatar احسان گفت:

      جواب گرفتی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *