اخبار بدنسازی و فیتنس, اخبار سلامت, حرکت شناسی بدنسازی

آیا تشخیص اصالت مکمل از طریق بارکد امکانپذیر است؟

ویدئویی در جهت شفاف سازی هرچه بیشتر این موضوع که از طریق بارکد نمیتوان اصالت محصول را به صورت قطعی استعلام نمود قرار دادیم و در کسری از ثانیه توانستیم بارکد تقلبی بسازیم و اطلاعات دلخواه وارد نمائیم . سود جویان و متقلبان به خصوص در کشور ما ایران ٬ از نا آگاهی اکثریت و متاسفانه کمبود شدید نرخ مطالعه و تحقیق در بین اقشار مختلف نهایت سوء استفاده را به عمل می آورند ٬ یکی از این سودجویی ها در زمینه فروش مکمل است . محصول صد در صد تقلبی را به شرط اسکن بارکد و نمایش مشخصات محصول به ورزشکار میفروشند ٬ محصولی که به هیچ وجه مشخص نیست از چه مواد آلوده و سمی ساخته شده است که با پائین ترین قیمت ممکن و بیشترین سود تا چند برابر قیمت تمام شده به دست خریدار میرسد و جیب مربی نما و کلاهبردار تولید کننده محصول تقلبی از سود سرشار حاصل از فروش مکمل تقلبی و ارزان پر میشود و سلامت جوانی که در پی ورزش و ارتقای سطح سلامت خود میباشد به خطر می افتد . ما به عنوان یک واحد اطلاع رسانی نهایت تلاش خود را در زمینه آگاه سازی جامعه انجام میدهیم . با این وجود پیچیدگی های تقلب متاسفانه در کشور ما زیاد است و تا کنون بسیاری از روشها را برای شما عزیزان توضیح داده ایم و شفاف سازی نموده ایم ٬ با اینحال در نظرات و…شاهد یکسری اظهار نظر های صرفا غرض ورزانه و یا بعضا از روی نا آگاهی هستیم که باعث شد ویدئویی در این زمینه به منظور اثبات گفته ها آپلود شود . در پایان سخن را کوتاه میکنیم ٬ ملاک اصالت محصول دارا بودن لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو و خرید مکمل از داروخانه ها و مراکز معتبرمیباشد .
بارکد یا رمزمیله یا رمزینه نیز می‌گویند،[۱] نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می‌توان توسط ماشین بازخوانی کرد. بارکدهای اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شدند اما امروزه بارکدها ممکن است —بسته به نوع— به شکل دو بُعدی،[۲] یک دسته نقطه، یک دسته دایره هم مرکز یا به صورت مخفی شده در تصاویر نیز ظاهر شوند. بارکدها توسط یک پویشگر نوری که دستگاه بارکدخوان نامیده می‌شود بازخوانی می‌شوند و اگر در تصاویر مخفی شده باشند توسط نرم‌افزار خاصی از آن بیرون کشیده می‌شوند. بارکدها به صورت گسترده‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری خودکار اطلاعات شناسه‌ها که سرعت و دقت ورود اطلاعات را بالا می‌برند کاربرد دارند.

در حالی که پیش از این قواعد رمزگذاری بارکدها فقط اجازه نمایش اعداد را می‌داد به کمک نشانه‌گذاری‌های جدید می‌توان از مجموعه حروف بزرگ الفبای انگلیسی تا مجموعه کامل نویسه‌های ASCII و حتی بیشتر از آن را در یک بارکد گنجاند. نیاز به گنجاندن داده‌های بیشتر با توجه به محدودیت اندازه بارکدهای اولیه به ظهور رمزهای ماتریسی (نوعی بارکد دوبعدی) انجامید که برخلاف بارکدهای اولیه به جای آن که از دسته‌ای از میله‌های متساوی تشکیل شده باشد جدولی متشکل از سلولهای مربع شکل است. بارکد پشته‌ای سازشی بین بارکد دوبعدی و بارکد میله‌ای است که نشانه‌گذاریهای قدیم بارکدهای میله‌ای را گرفته و در قالبی که اجازه وجود چند ردیف از بارکدهای میله‌ای را می‌دهد می‌گنجاند.

1 نظر در “آیا تشخیص اصالت مکمل از طریق بارکد امکانپذیر است؟

  1. Avatar حسین اسدی گفت:

    یعنی هر محصولی که لیبل غذا و دارو رو داشت اصله؟ یعنی توی لیبل غذا و دارو تقلبی نمیشه اصلا انجام داد؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *