علم تمرین

تکنیک های بهبود نتیجه گیری در فیتنس و تناسب اندام

جلو بازو با کش پاور باند

انجمن ورزش آمریکایی (ACE) به تازگی از ۱،۰۰۰ مربی داراری گواهینامه خود در مورد بهترین تکنیک برای تناسب اندام بررسی صورت داده است. آنها سه پیشنهاد داشته اند : تمرینات قدرتی. حتی ۲۰ دقیقه در روز، دو بار در هفته به عضلانی شدن کل بدن کمک خواهد کرد. سدریک برایانت، دکترا، FACSM، رییس ارشد علوم ACE، می گوید : ” در ابتدایی ترین شکل آن، تمرینات تناوبی ممکن است شامل قدم زدن به مدت دو دقیقه، دویدن برای دو دقیقه و تکرار متناوب این الگو در طول مدت زمان تمرین باشد. این یک راه بسیار کارآمد و مفیدی در ورزش کردن است”.

تمرینات قلبی – ایروبیک اضافی

برایانت همچنین پیشنهاد می دهد : ۶۰ دقیقه در روز یا بیشتر از فعالیت های با شدت فیزیکی کم تا متوسط​​، مانند پیاده روی، دویدن، یا رقص می تواند موثر و مفید باشد.

استقامت داشته باشید

سعی کنید تحمل خود را بالا ببرید تا با کوچکترین فشار تمرین؛ محل باشگاه را ترک نکنید. پس از مدتی تحمل فشار تمرینی و درد های عضلانی٬ به نقطه ای خواهید رسید که از ورزش کردن لذت میبرید.

تعیین اهداف واقع بینانه

به عبارت دیگر، نگران نباشید اگر شما نمی توانید در روز ۵ کیلومتر بدوید. به راه رفتن ۱۵ دقیقه در روز عادت کنید، و به اضافه کردن زمان، فاصله، و شدت عمل از همین نقطه بپردازید.

یک همراه و حریف تمرینی پیدا کنید

یک دوست و یا خویشاوندی که به او علاقه دارید و اعتماد دارید که او نیز می خواهد برای یک سبک زندگی سالم تلاش کند پیدا کنید و با او در این مسیر همرا باشید.

انتخاب طرح مناسب برای زندگی شما

طرح خود را مناسب زندگی خود انتخاب کنید، مارتینا ناوراتیلووا،ستاره تنیس در مقاله ای در وب سایت AARP این مطلب را توصیه می کند. “شما وسایل ورزشی فانتزی و ورزشگاه خاصی برای به دست آوردن تناسب اندام لازم ندارید.”

شاد باشید

مطمئن شوید که فعالیتی را انتخاب کرده اید که در واقع از انجام آن لذت می برید، سباستین لگری مربی مشهور لس آنجلسی می گوید : “اگر شما از وزنه نفرت داشته باشید، آیا به ورزشگاه می روید. شما می توانید با هر نوع ورزش یا فعالیتی وزن از دست بدهید و به شکل مناسب برگردید”.

حواس تان به ساعت باشد!

منظور ساعت بدن شماست. سعی کنید در زمانی که بدن شما بیشترین انرژی را دارد ورزش کنید،این گفته جیسون تدوساکیس، دکتر فیزیولوژیست ورزش در دانشگاه کالج پزشکی آریزوناست. اگر شما یک فرد صبح هستید، برنامه فعالیت های تناسب اندام خود را در اوایل روز قرار دهید، اگر شما زمانیکه روز طولانی می شود سرحال هستید، برنامه فعالیت های خود را در بعد از ظهر یا شب بگنجانید.

ارزیابی حرفه ای توسط یک مربی یا متخصص

اگر دچار سردرگمی هستید٬ در مورد مسائل مختلف٬ شکل تمرین٬ شدت تمرین٬ نوع حرکات٬ برنامه تمرینی و برنامه غذایی٬ حتما از یک مربی کمک بگیرید.

الهام بگیرید!

یکی از از ترفندهای زیبا برای دریافت انگیزه، خواندن وبلاگ ها و یا وب سایتهای معتبر از جمله بادی من است که به ما نشان میدهد چگونه دیگران موفق بوده اند. در واقع “چه کسی الهام بخش شما است؟”.

صبور باشید

در نهایت، به یاد داشته باشید که حتی اگر شما همه این راهنمایی را هم دنبال کنید، فرازها و فرودها،پیروزی و شکست هایی وجود خواهد داشت . فقط باید صبور باشید، و منصرف نشوید تا در این راه موفق شوید.

تهیه و تنظیم مطلب توسط تیم تولید محتوای بادی‌من، استفاده از مطالب بدون ذکر منبع ( بادی‌من ) و به منظور مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *