مکمل شناسی

انتخاب بهترین مکمل پروتئین وی به پیشنهاد بادی من

تصویر انواع پروتئین وی

انتخاب مکمل وی برای افراد همواره یک موضوع پیچیده است. پرسش از دوستان و آشنایان شروع میشود و به مربی و فروشنده و…ختم خواهد شد. معمولا افراد آماتور درگیری بیشتری به منظور اطمینان از انتخاب خود دارند، چراکه وی به دلیل فرآیند ساخت هزینه بر و با تکنولوژی بالا پروتئینی با قیمت نسبتا بالا میباشد و ارزش بیولوژیکی بالای دارد.

اصالت مکمل شرط اصلی و اولویت اول

برای خرید هر نوع مکمل اولین موردی که میبایست به آن توجه داشت، بدون توجه به صحبت دوستان، آشنایان و…استعلام اصالت مکمل از راه درست، قانونی و منطقی آن است. مورد بعدی که میبایست به آن توجه نمائید بودجه و هزینه ای است که برای خرید پروتئین وی در نظر گرفته‌اید. اولویت اصلی در افراد آماتور تامین پروتئین است و این مقاله مخصوص آماتور هاست. پس در انتخاب خود نیازی نیست ملاک های مانند وی ۱۰۰٪ ایزوله٬ استفاده از انواع وی هیدرولیزه و…را در دستور کار خود قرار دهید. امروزه به دلیل شکل فرآوری پیشرفته تر و استفاده از آنزیم های هضم با کیفیت٬ لاکتوز و دیگر مواد موثر در سخت هضمی پروتئین های وی تا حد زیادی در روند تولید از بین میرود و شاهد این موضوع هستیم که حتی وی کنسانتره نیز دارای جذب سریع٬ هضم راحت و میکس سریع با آب و شیر میباشد. بنابراین باید توجه داشته باشید که تمرکز اصلی خود را بر روی استعلام اصالت کالا در قدم اول بگذارید.

بودجه‌ی شما برای خرید مکمل مهم است

در قدم بعدی بودجه خود را در نظر بگیرید تا در محدوده بودجه ای خود سعیتان بر تهیه سبدی از مکمل های ضروری و مورد نیازتان باشد. خرید چند مکمل ارزان و البته با اصالت بهتر از خرید صرفا یک مکمل گران قیمت است. به عنوان مثال بجای خرید یک وی ۱۰۰٪ هیدرولیزه شده بسیار گران قیمت شما میتوانید از انواع کنسانتره با قیمت های پایینتر استفاده کنید و در کنار آن به خرید دیگر مکمل های مورد نیاز به مانند کراتین٬ آمینو اسید و…بپردازید و قطعا بدین شکل٬ روند عضله سازی و هر هدفی که دنبال میکنید به شکل بسیار بهتری انجام میشود.

به اعداد و ارقام اعشاری اهمیت زیادی نشان ندهید

یک مکمل پروتئین وی ممکن است در هر اسکوپ ۲ گرم کربوهیدرات داشته باشد و دیگری ۴ گرم٬ اما همین تفاوت اندک ممکن است در قیمت تمام شده این دو تا ۳۰ درصد اختلاف به وجود آورد. اختلاف ۲ گرمی برابر است با کمتر از نصف قاشق چایخوری برنج. اکثر افراد آماتور به جای اندازه گیری میزان غذایی بی کیفیتی که وارد بدن خود میکنند بیشتر به اعداد و ارقای روی مکمل ها تمرکز میکنند. اینکه پروتئین وی کاملا بدون چربی و شکر و کربوهیدرات باشد و یا اینکه مقادیر اندکی از همه این موارد را دارا باشد برای یک فرد آماتور و یا حتی نیمه حرفه ای تاثیر چندانی ندارد ولی اگر همین فرد در رژیم غذایی خود چند قاشق برنج کمتری مصرف کند و یا مصرف خوراکی های قندی را کنار بگذارد؛ شاهد تغییرات شگفت انگیزی در شکل بدنی خود خواهد شد.

استفاده از واحد مشاوره تخصصی بادی من

در نهایت اگر در خرید مکمل پروتئینی مورد نظر خود دچار شک و تردید هستید و بین دو یا چند محصول نیاز به راهنمایی دارید؛ حتما از واحد مشاوره بادی من کمک بگیرید. ما بر اساس فاکتور های مختلفی شرایط فردی و اختصاصی شما را بررسی میکنیم و بهترین گزینه را برای شما انتخاب خواهیم نمود.

به قلم مهندس پوریا حسنی بنیان‌گذار/موسس مجموعه بادی من٬ استفاده از مطالب بدون ذکر منبع ( بادی‌من ) و به منظور مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهی در مورد “انتخاب بهترین مکمل پروتئین وی به پیشنهاد بادی من

  1. Avatar Javad گفت:

    سلام
    تا دو میلیون یک پروتیین وی دو کیلویی و یک کراتین چی پیشنهاد میکنین؟؟

    1. Avatar bodyman گفت:

      درود، با بخش مشاوره و پشتیبانی تماس بگیرید تا بهترین ها با توجه به شرایط شما برایتان انتخاب بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *