اخبار بدنسازی و فیتنس, اخبار مسابقات بدنسازی و فیتنس

ویزای هادی درومد! راهیابی هادی چوپان به مسترالمپیا ۲۰۱۹

صبح امروز شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ مربی رسمی هادی چوپان آقای هانی رمبد که دارای چندین ورزشکار با عنوان قهرمانی در رقابتهای مسترالمپیا میباشد ؛ در پست اینستاگرامی خود به ناگهان خبر از حضور هادی در امریکا داد . گویا مسیر ویزا برای هادی هموار شده است و او توانست بر خلاف گمانه زنی ها و پیش بینی ها خوشبختانه در قله ی پرورش اندام جهان ٬ مسترالمپیا راه پیدا کند . متن خبر از زبان هانی رمبد بدین شرح است :

اونها میگفتن انجام شدنی نیست! چوپان گرگ پارسی (لقب هادی) هم اکنون در امریکاست ٬ برای آماده سازی رقابت در مسترالمپیا و البته با عطش رقابت . تشکر میکنم از سازمان مسترالمپیا و آی اف بی بی پرو لیگ به منظور کمک در اخذ ویزا . این یک پروسه خاص در اخذ ویزا بود که با این کمکها انجام شد .

به نظر میرسد هانی هم به اندازه هادی و به مانند تمامی دوستداران پرورش اندام در ایران از این موضوع بسیار هیجان زده و خوشحال است . هم اکنون هادی چوپان در امریکا به سر میبرد و قطعا حریف سرسختی برای رقبا خواهد بود و براساس نظر کارشناسان او در هر دو دسته آزاد و ۲۱۲ پوند قادر به رقابت میباشد . به امید موفقیت هادی چوپان در سنگین ترین و معتبرترین مسابقات پرورش استپام دنیا ؛ مسترالمپیا !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *